HOME.

HEJ KÄRA VÄNNER. Är nu hemma igen efter en underbar vecka med min man! Nu ska jag vara hemma en vecka och satsa på körningen, jobbig men nyttig väntan då! Nu är jag svintrött efter att ha suttit och laddat upp 100 bilder till FUJI, fick dem gratis med något erbjudande mamma gav mig, katching! Måste bara skaffa fler fotoalbum & ramar, funderar på att scrapbooka lite, eftersom att alla bilder inte åker upp på väggen. Den här väggen nedan däremot blev jag lite kär i...
Jag vill ha ett rum med stora vita väggar som jag kan pynta! Nu - sova!




Kommentarer
Postat av: Johanna Folmer

oj va fint!

2011-02-09 @ 22:37:03
URL: http://folmer.blogg.se/

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0