PYNTA MIG MED DETTA, TACK.

DAGENS ÖNSKNING. Ja, jag drömmer fortfarande (precis som många andra) om Jeffrey Campbell skorna.
Hur mycket jag än har sett dem, så tröttnar mina ögon aldrig! Inte än iallafall. Till våren vill jag att ett par skor i modellen
Lita ska stå i min skogarderob! I övrigt vill jag blanda mönster & material. Det här hade varit en perfekt outfit för mig.
Smider lite planer för att göra egna klädesplagg också... Men det blir längre fram.


Jacka//Net-a-porter, Linne//Kan Dee, Topp//Monki, Byxor//Topshop, Ring//Scorett, Armband//Topshop, Skor//J.C



Kommentarer
Postat av: Pernilla

fan vad roligt med egna plagg hörrru. & det där vill man ju ha allt av!

2011-01-06 @ 11:02:06
URL: http://pernillaelisabeth.blogg.se/
Postat av: anna

massa snyggt! särskilt det där linnet med korset :)

2011-01-06 @ 11:36:43
URL: http://addspirit.blogg.se/

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0