TIME TO PARTY.

METALLIC SKALA. Jag menar inte att jag bokstavligen ska festa nu, men satte ihop en spejsad outfit eftersom att jag känner för en riktig "slå klackarna i taket - utgång" med alla mina tjejer! Har inte varit ute och dansat på riktigt på ett tag,
har mest blivit sitthäng och lite biljard. Inget fel på det heller, men nu laddar jag upp för att clubba!

Kläder; Jacka//AllSaints, Topp//Net-a-porter, Shorts med toffsar//Topshop, Skor//Acne,
Clutch & Armband//Scorett, Lack//Chanel, Läppstift//MUS




Kommentarer
Postat av: SANDRA

mycket fint =)

2011-01-19 @ 22:20:58
URL: http://sajohansson.blogg.se/

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0