ATT PIERCA ELLER INTE.

EARS. Har varit sugen på att sticka hål i mina stackars öron ett bra tag nu! Frågan är nästan inte om jag ska eller inte, snarare om jag vågar eller inte, smärttålighet är inte mitt bästa drag här i livet! När jag såg Elins piercingar blev jag dock ännu mer sugen. Jag ångrar lite att jag gjorde två i varje, hade helst velat ha 3 och 1 om ni förstår hur jag menar. Jag vill ha som på första bilden, så jävla snyggt med aj så ont?! Min man har erbjudit sig att pierca mig, men jag kan ju aldrig sluta vela fram och tillbaka. Återkommer om det.



pics;elinkling

Kommentarer
Postat av: Anja

Jag tycker du ska pierca! Jag kände det inte ens i mina öron, haha.

2011-03-02 @ 10:02:25
URL: http://originalet.blogg.se/

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0