DRÖMMER MIG BORT.

LACE & DENIM. Nu börjar våren komma på riktigt känns det som, kunde gå utan jacka idag utan att frysa - helt underbart! Åker till min älskling över helgen, och det ser ut att bli lovande solchanser att ta vara på, härligt. Tänk att kunna gå runt såhär, måste leta reda på ett par nya jeansshorts, gärna som dessa nedan! Hinner ta en tripp på stan imorn medan mannen jobbar & tränar. Såg att Gina Tricot hade fått in ett par lovande! Nä, nu ska jag ta tag i packningen och sen sova, är helt slut.
Slänger eventuellt in ett inlägg imorn innan jag åker, om inte så hörs vi efter helgen. Puss på er.



Kommentarer
Postat av: Sofia Öberg

Jag har sett ett par som är lika de där, de är fransiga nertill och höga i midjan. De kommer ifrån Bikbok :) Och du! Just nu kan du tävla om att vinna en snygg silverkors-ring på www.addetails.se , mitt uf-företag :) Kika in där och var med! Superenkelt. KRAM!

2011-03-04 @ 19:26:52
URL: http://addetails.se

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0