5 SAKER.

PÅ ÖNSKELISTAN. Som vanligt varje månad lägger jag upp saker jag vill ha just nu! Detta lockar mig nu.


1. RÖTT HÅR!!! Har så himla länge velat ha den perfekta röda färgen i mitt svall. Hur fint var det inte på Hanna? Avis.


2. En genomskinlig tidningshållare. Så fräscht & snyggt. Jag som har alla mina tidningar i högar, typ...


3. Den gula klänningen från Monki. Helt perfekt enligt mig.


4. Hood i färg! Finns på American Apparel. Tänker mig en sommarkväll när kylan börjar smyga sig på, och till brun hy.


5. Träklackarna från Scorett. Har testat dem en gång, dock i fel storlek. Men de är iallafall hur fina som helst!


Kommentarer
Postat av: Anonym

fick du tag på träklackarna? :)

2012-02-16 @ 17:23:13

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0