365 dagar - loved by me, loved by you

26 NOVEMBER I MITT. Idag är den dagen jag har svävat på rosa moln. Jag och min älskling firar nämligen 1 år tillsammans idag. Helt underbart! Dagen började med att han smög med något i köket, vilket visade sig vara American pancakes! Jag har aldrig ätit det förut, men jag gillade det. Och hur fint var inte det? Till middag slog vi till lite extra och lagade potatisgratäng, oxfilé med rödvinssås och drack Amaronevin till det. Så sjukt gott! Jag är världens lyckligaste tjej just nu och jag är så fylld av kärlek att ge till den här mannen. Nu ska jag pussa på min kärlek! Love love love!




Kommentarer

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0