friday night in pictures

HEJ. Här är några bilder som knäpptes i fredags. Efter dessa togs strömmade det in massa annat folk, som jag glömde att föreviga. Som vanligt med andra ord! Men trevligt var det. Idag har jag och mannen haft en effektiv dag. Vi har röjt lägenheten, tvättat & storhandlat - det ni! Kan vara skönt att få gjort i slutet av veckan, när man har hunnit kaosa ner en del. Men nu är det så fint, så! Igår var jag på stan med min fina Alma, vi kom dock in till stan så sent att affärerna hann stänga bara 2 timmar efter, så jag fick inte med mig något annat än ringar hem. Kanske lika bra det! Men nu har jag spanat in ett plagg på Melba, får se om det klickas hem eller icke. Den ska jag suga på lite.
Nej, nu blir det tillbaka till Filip, Fredrik & Rapace!






Kommentarer

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0