om två månader är det julafton

COUNT DOWN. Vipps, så var det bara två månader kvar tills man sitter och trycker i sig julskinka och vice versa. Blandade känslor. Visst, julen har många mysiga egenskaper, men allt som allt känns det bara som repetition av alla andra jular. Enda skillnaden är väl julklapparna? Nej, nu ska jag inte vara bitter. Blev lite förskräckt när jag såg att sista uppdateringen här på bloggen var för fem dagar sen... Men ska jag vara ärlig så har det vart en ganska hård vecka med plugg & jobb, så jag har helt enkelt inte prioriterat att blogga! Alla vet ju hur det är när man är trött och sliten - noll inspiration i hjärnan. Iallafall i min. Men jag ska försöka att rycka upp mig! Later.




bilder från arkivet 2010

Kommentarer

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0