"the moment i met you..."

GINA FEVER. Jag har haft en supersöndag idag! Mys dagen rakt igenom. Vi kom hem för ett tag sen från middagen. Jättegod mat och så roliga människor, så jag har fått mig ett antal goda skratt som förgyllde min dag. Nu är jag trött. Men jag jobbar bara halvtid den kommande veckan, vilket betyder sovmorgon! Tack. Här har jag plockat ihop lite fler skatter från Ginas webbshop. Och ja, det kliar något galet i mina fingrar. Men först - lön... Sen är det mycket annat jag måste prio etta mina pengar på, så det blir mycket fönstershoppande för mig ett tag framöver. Snyft i ögat & i plånboken.




Kommentarer
Postat av: Originalet

Svar:

Vad bra! Har en rätt stor kamera så det är ju grymt ifall den skulle passa!

2011-10-12 @ 19:46:07
URL: http://originalet.net

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0