MYSFREDAG.

HEJ smågryn! Idag blev det en mysfredag med familjen. Tacos till middag och massa godis på det, mums!
Saknar redan mannen min, men återser honom på måndag, så jag borde klara mig. Nu har jag spenderat den sista timmen med garderoberna! Mitt rum blir bara tommare och tommare och snart ekar det i garderoberna... Hjälp. Har massa kläder i kassar som ska säljas/skänkas bort och sen är det dags att ta in höstkläder till stan. Jag har fotat massa nytt som ska upp på Seconds imorgon, hade jag tänkt. Länkar till er också såklart! Känns som det börjar en ny era i mitt liv inom snar framtid, känns både läskigt och befriande. Nej, nu ska jag sluta babbla och gå hoppa ner i sängen istället, är dödstrött. Sweet dreams!



Kommentarer

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0