on repeat

SUNDAY. Jag har precis kommit hem från Sickla, efter att ha klippt mig fräsch och hängt lite med mor & far. Trevligt! Igårkväll blev det inte riktigt som jag hade planerat. Skulle ta det lugnt hemma och baby hade hjälpt mig ladda ner några filmer jag ville se, innan han drog. Kan ju säga redan nu att ingen film blev sedd. Fick istället ett fixryck och började organisera i garderoben och byrålådorna... Samtidigt drack jag rödvin, haha gissa om jag var speedad? Runt 10 bestämde jag mig för att dra med Niklas och gänget ut, även om jag skulle upp hyffsat tidigt idag. Men styrde kosan mot Stureplan och hade jävligt roligt istället! Däckade i säng runt halv 3 och är förvånadsvärt pigg idag - skönt!


Kommentarer

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0