att klippa eller att inte klippa, för sen är det klippt!

HAIRCUT. Igår kollade jag på The Holiday, en av mina favoritfilmer i genre - romantik! Och jag slutar aldrig förundras av hur vacker Cameron Diaz är. Igår fick jag infallsinspiration från hennes hår i filmen, något jag inte har tänkt på innan. Så nu har jag bokat en klipptid (i och för sig om två månader) och då ska jag bannemig VÅGA klippa en page, av något slag! Gjorde ju ett halvhjärtat försök förra året, men det blev bara axelkort - bara för att jag är så jädrans feg! Här är några inspirationsbilder på snygga celebs som har en snygg page! Är inne lite på den som Gwyneth Paltrow har, alltså kortare bak och lite längre fram, så jag kan gömma mig i något ifall jag skulle panika. Haha! Nå, vad tror ni guys?




Kommentarer
Postat av: Helena

Jag började med att ta kortare bak och längre fram när jag klippte kort, det gjorde att det inte alls kändes så kort :)

2012-01-10 @ 19:14:36
URL: http://helenaengstrom.blogg.se/

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0