early mornin'

EFFEKTIV DAG. Idag var jag uppe vid 8 och en halvtimme efter det var jag på väg till gymmet! Kunde inte låta bli att dokumentera hur mysiga mina älsklingar var imorse, precis innan jag gick. Körde ett cirkelpass och pinnade hem igen. Har redan ont lite här och där, så nu inväntar jag bara träningsvärken... Tror det blir ett pass imornbitti också! Nu har jag och mannen min vart riktigt flitiga när det gäller lägenheten - jag tog itu med diskberget och han dammsög och rengjorde ytor. Så nu andas vi bara renhet. Win! 18.40 ikväll sitter vi i biosalongen. Vi har bokat platser till The Rum Diary, får se vad den har att erbjuda. Myslördag med andra ord. Puss hej


Kommentarer

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0