just a little goodnight

MOVING OUT. Jag tänkte bara säga godnatt till er där ute! Planen var att inte somna så sent, men det blir lätt så när jag är uppe i varv. Har nämligen plockat i mitt gamla rum HELA dagen och kvällen... Är hemma hos mina föräldrar över natten för att ta med mig ännu ett lass in till lägenheten. Ni förstår, även om jag har flyttat hemifrån och bor sambo så har jag fortfarande kvar saker här hemma, så det går successivt! Nu vet ni. Men det är bra, för då har jag en till anledning att komma hit! Jag gillar mer att vara här nu, man känner sig nästan liten igen! Mysigt är vad det är. NATTI


Kommentarer

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0