workout

SLUTKÖRD. Idag, direkt efter jobbet tog jag mitt trötta arsle till gymmet och löste in mitt presentkort. Vipps, så har jag ett gymkort som jag ska slita med hälsan! Tyvärr var varken mitt blodtryck eller blodsocker i sitt bästa skick, så väl på crosstrainern kände jag hur det började svartna och att jag knappt kände mina ben längre. Så då gav jag upp. Vad har jag lärt mig av det då? Jo - ät bananen du köpte innan före träningen och inte efter som jag fick för mig var bättre. Fy Thowe! Men nu har jag en bra plan för min träning, ska sätta mig ner och planera in efter mitt jobbschema. Nu jävlar! Fick för övrigt panik när hon i kassan skulle fota mig med en webbcam till mitt kort, för att jag vet hur himla fult det blev sist, för då fotade han nämligen mitt i ett skrattanfall. Typ. Kram


Kommentarer

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0