crazy night out

I LÖRDAGS. Här är lite peaks från min dag/natt i lördags. På dagen hade jag det sjukt härligt med min fina Alma. Vi strosade på stan, men bestämde oss för att det var för fint väder för att gå i affärer, som ändå var för varmt! Så vi drog i sista minuten till Bolaget och köpte upp oss på lite öl & cider. Sen drog vi till Tanto och hade det gött! Efter det tog vi en öl hemma hos mig och sen iväg till Josefina för att träffa lite andra vänner. Blev sjukt förvånad när en av min närmsta barndomsvän kom fram till mig, blev himla glad att se henne! Så vi drog vidare med henne och hennes vänner, först till Hellströms för att tanka lite billigt och sen vidare till en gayklubb för att sedan dance our ass off - rent ut sagt! Sjukt lyckad utekväll som slutade på donken, vart annars...



Kommentarer

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0