i'm weightless

BACK ON TRACK. Andra arbetsdagen efter semestern är avklarad. Jag kände verkligen att jag hade semestrat färdigt när jag kom tillbaka, som den rutinmänniska jag är tycker jag att det är så skönt att vara tillbaka i rutin! Dock är det lugnt som en filbunke på jobbet, det är knappt några ungar men ändå är vi så många personal, så det blir väldigt slappt - nästan tråkigt! Idag gott folk, haglade det i storstaden - hur sjukt mitt i sommaren? Jävligt galet om ni frågar mig... Vart är vårt land på väg liksom? Nej, dags att sluta vara bitter. Langar förhoppningsvis ett roligare inlägg imorn. Vi hörs, kram!


Kommentarer

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0