turn up the love

TJENA MITTBENA. Just nu sitter jag och dricker kaffe i hopp om att bli lite pigg denna fredag! Det är inte så schysst väder, så jag vet inte vad jag ska hitt på. Ikväll blir det festligheter för Niklas faster, som vi ska på, men det är inte förrän 6 ikväll. Jag har lite klädpanik, jag vet inte vad jag ska ha på mig! Men jag har gott om tid att bestämma mig, tror dock att jag inviger mina nya skor :) Åh, hörni - nu är det bara 1 vecka kvar på min semester, som har gått i racerfart! MEN, jag känner faktiskt ingen direkt ångest att komma tillbaka, jag saknar ju mina små knoddar! Känner mig lyckligt lottad att jag inte har något kontorsjobb, been there done that! Later fellas.



Kommentarer

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0