we are shadows

GODMORGON. Imorse väckte inte katten mig förrän 8:50, vanligtvis brukar det vara vid 6-7 tiden... Så sen var jag klarvaken och blev väldigt glad när jag insåg att Ica öppnade om 5 minuter, eftersom att jag behövde ny mjölk till mitt morgon-måste-ha-kaffe! Haha. Så ja, dagen börjar hurtigt och kommer fortsätta i den takten. Älskar tidiga mornar när man har all tid i världen.
Nu ska jag njuta as much as i can av den semestern jag har kvar!
Fick mitt sommarschema igår på sms och jag kan inte direkt säga att jag är nöjd, men what the hell - ba o kör! Idag har jag en rolig dag framför mig - party is in my head!



Kommentarer

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0