flowers

THURSDAY. Idag mår jag som en riktig kratta... Hade knappt någon röst i morse och det kändes som att lungorna höll på att flyga ut när jag hostade! Men jag ska slita mig igenom den här veckan ändå, det är ju trots allt fredag imorn - och då kära vänner är det dax för saxen att göra sitt jobb hos frissan! Slutar dessutom 3 imorn, hallelujah! Så jag drar direkt till frissan och möter upp min kära mor. Efter klippningen blir det myshäng i Sickla med mami! Klickade in på Topshops hemsida och hittade de här underbara plaggen! Klänningen är jag riktigt sugen på - älskar hur den är skuren. Kostar runt rödingen och är definitivt värd en check. Kram


Kommentarer

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0