crazy love

FREDAG. Är på väg hem efter att ha stängt hela förskolan. Skönt att man redan är på g, fast vi egentligen stänger 6! Är helt slut och den här dagen har inte direkt varit min dag... Men kan iallafall glädjas åt att jag har haft mitt körkort i prick 1 år idag. Tack mamma för påminnelsen! Fick ett sms av henne, " grattis på 1-årsdagen " och tänkte att längre än så har jag och Niklas varit tillsammans, haha! Ett år kvar då och än har jag varken krockat eller träffat någon stolpe - peppar peppar, ta i trä!


Kommentarer
Postat av: cassandra

I somras jublade jag över att jag haft min lapp i två år utan att krocka, några dagar senare så smällde jag, haha! Usch, försök att låta bli det var så obehagligt! ;)

2012-05-04 @ 21:01:57

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0