shopping as comfort

4 FANTASTISKA PLAGG. Är inne på andra dagen som sjuk från jobbet, vilket suger! Jag har åkt på en förkylning som topping på min redan dödande allergi... Min man vaknade inatt av att jag låg och knappt kunde andas, kul liv man har när pollen kommer och förstör. Nåja, har pysslat lite hemma och gjort fint, vilket drog med sig ett shoppingsug! Så typiskt mig. Har surfat runt lite på olika sidor som Chicy, Modekungen och Style By Tyra - som dessa fyra plagg är ifrån! Blev förälskad i stjärnklänningen & kjolen. Vi får se vart detta leder, men jag kan garantera att det blir några klick på köpa knappen, om jag känner mig själv rätt!



Kommentarer

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0