walking in the rain

COZY SATURDAY. Okej. Jag var redigt bakis imorse (läs halv ett) när jag vaknade... Som tur är har man världens bästa man som hade vart och köpt färsk baguette, rostbiff, pepparrotskräm och godmorgon juice. Allt detta fick jag serverat på sängen! Efter en redig frukost var det bara att piggna till och göra sig i ordning. Runt halv 3 mötte jag upp min vän Simone. Vi började med att gå till mysigaste Waynes Coffee, sen fortsatte vi med lite second hand shopping på söders gator. Som avslutnig blev det hederliga dagen efter på donken. Thank god för skräpmat! Såhär såg jag ut idag.


Kommentarer
Postat av: Originalet

Vad snyggt!

2012-05-19 @ 08:09:48
URL: http://originalet.net

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0