autumn

AXPLOCK. Jag tror inte att jag är ensam om att hitta en ny jacka till hösten. Sitter och letar efter den perfekta jackan, men kommer fram till att det är omöjligt att bara äga EN höstjacka haha! Det finns ju så många olika snygga modeller som jag vill bära. Jag har faktiskt varit och provat några alternativ, men jag är inte klar än. Måste prova en skitsnygg kappa på ZARA som jag har sett och sen vill jag hitta en snygg bomberjacka! Gillar trenden med materialmix, tycker det är råcoolt. Armyjackan är ju också väldigt het, har dock en militärgrön från förra året, önskar dock att den hade skinnärmar!
Jakten fortsätter...



Kommentarer

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0