casio vs. gina tricot

COPY. Jag älskar Casioklockor i den här modellen! Eller ja, klockor i allmänhet. Men nu har en guldig kommit till samlingen, DOCK en kopia. Köper inte kopior och är inte ett fan av det. Men när det kommer till den här kopian tycker jag att den var värdig! Hade inte riktigt råd att köpa en äkta den här månaden, så jag slog till! 299 spänn på Gina Tricot. Visste inte att dom sålde klockor? Hur som helst, tittar man på mina andra två äkta Casioklockor, ser man ju ingen större skillnad - eller hur? Jag älskar den iallafall. (Och ja, jag vet att alla mina klockor går olika, men det är en grej jag har).

 


Kommentarer

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0