ingenting

Idag var jag uppe tidigt, och fan va lycklig jag var när jag såg att solen lyste igenom min persienn vid fönstret... Tog en tidig buss hemifrån, skulle med mamma o handla i sickla. Sen mötte vi upp M&M på hemvägen, de skulle hem till oss på lunch, och så hade jag lovat mormor att jag skulle sy upp hennes gardin på symaskinen :) Det var mysigt.

Så nyss har jag varit uppe med pappa och lämnat tillbaka 2 paket med kläder i, sen kom vi bort oss på en skolväg, haha! Vi trodde det skulle vara en genväg, men aa..
Idag måste jag stanna hemma från träningen, fast jag egentligen inte vill. Har plugg att sköta! Ska skriva klart min Svenska novell idag.

Nu ska jag äta godis och dricka min latte :)
skriver mer sen.


/ t.


image396

Kommentarer

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0