Era frågor, mina svar.

Vad är ditt bästa barndomsminne? Gud, vad svårt - gäller att rota i arkivet. Jag kan faktiskt inte komma på något just nu, låter ju tråkigt, men trots det har jag haft en väldans bra uppväxt. Hänt många bra saker.
Vilka är dina favoritbloggar, som du bara måste läsa? Elin Kling, Emma, Jak&Jil, Knighttcat, Anywho, Lisa C, med fler.



Skor eller väskor? SKORSKORSKOR!



Ditt favoritplagg i garderoben just nu? Typ detta, men också mina randiga tröjor & vita blusar.
Vad skulle du säga är sommarens "it" plagg? En paljettjacka till fest, kavaj - gärna en vit/beige, slitna jeansshorts, en magtröja & alltid randigt.
Vad tycker du om unga mammor? Så länge man kan ta hand om det - fine.
Hur ser ditt liv ut om 10 år? Då är jag en rik kvinna med flotta våningar i New York och Stockholm + en fin idyllisk stuga i skärgården.
Hur blev du så intresserad av mode osv? Jag vet faktiskt inte vartifån det kom, men jag har alltid haft ett intresse vid utseende, kläder & smink. Sen har allt blivit väldigt modeinriktat, så jag har liksom kört go with the flow.
Vem är din största inspirationskälla? Måste säga Olsen-twins, men Elin Kling är ju himla bra på det hon gör! Chloe Sevigny och Kate Bosworth är också snygga.



Favoritglass? Magnum White & Solero.
Vad ska du göra i sommar? Jag ska umgås med vänner, åka till Gotland & jobba.
Min längd? Jag är ca 1.59cm kort.
Jag undrar vilka bloggar du läser? Väldigt många! Några ser du lite längre upp. Läser också bla. Modistiskt, Ellen, LisaH, Hanna.
Hur tycker du att jag ska kombinera mina svartvita batik tights? Med ett loose vitt linne & jeansskjorta!
Har du bantat någon gång? Nej, inte frivilligt om man säger så. Går ner något kilo ibland. Sen går det upp.
Hur många besökare har du dagligen? Varierar väldigt mycket. Häromdagen var det över 1000.
Vart har du köpt dina klack- nit skor? Deichmann.



När började du blogga? Oktober 2007.
Vad tycker du om min blogg? Den är fin, med fina kollage.
Ska du sommarjobba? Ja, i 4 veckor.
Har du vart kär? Ja, flera gånger.
Är du kär? Nej, inte nu.
Det absolut godaste du vet? Stora bufféer. En chailatte & en stor chokladkaka sitter aldrig fel.
Om du bara fick handla i endast en butik resten av ditt liv, vilken skulle du välja? Topshop.
Hur tänker du när du sätter ihop dina outfits? Ibland inte alls, ibland i flera timmar. Men om jag väljer att ha kläder som sticker ut antingen i färg eller mönster väljer jag att matcha med diskreta accessoarer. Om jag väljer en mer casual outfit satsar jag resten på accessoarerna!
Vad tror du att du gör om 10 år? Står lite längre upp.
Vilken är din absoluta favoritbutik? Hederliga H&M.
Vad kommer du bära i sommar? Slitna jeansshorts, skjortor, långklänning, magkort & paljetter.
Kan du länka dom bloggar du läser?
Har länkat ett par stycken ovan.
Hur många skor har du? Oj, jag vet inte nu. Har rensat ut en hel del. Men 40 kanske?



Var får du din inspiration till din stil ifrån? Streetstyle, bloggar, kändisar, bilder + egna idéer såklart.
Vilka personer inspirerar dig mest? Har nämnt några ovan.
Vilka affärer tycker du är bäst? H&M, Gina Tricot (ibland), Topshop, Monki, Beyond Retro.
Vilka plagg borde man ha i sommar? Slitna jeansshorts, slappa linnen, skjortor, en långklänning, stora accessoarer, kavaj & paljetter.
Hur skulle du beskriva din stil? Egen, bekväm, oversize, smyckad.


TACK FÖR FRÅGOR, HOPPAS NI NÖJER ER MED SVAREN!




Kommentarer
Postat av: sanna

svar: visst är de snygga.

2009-06-22 @ 23:15:49
URL: http://sannaknows.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Ja, H&M funkar alltid.=)

2009-06-23 @ 09:22:50
URL: http://colorelle.se
Postat av: jennifer,

massa fina svar. gillar starkt!

2009-06-23 @ 12:21:39
URL: http://hellobenjamin.blogg.se/
Postat av: www.alexandrastyle.se

ROLIG läsning, kul att få veta lite mer =)



//



www.alexandrastyle.se

2009-06-23 @ 21:37:12
URL: http://www.alexandrastyle.se

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0