lite glädje trots allt

CHAITE. Just nu låter jag en STOR kopp chaite lugna min fysiska ohälsa! Jag mår så uselt, ska ni veta. Har åkt på en riktigt elak förkylning och har legat som en grönsak i tre dagar, med sprängda bihålor och tryck i bröstet. Nu är jag också halvdöv för tillfället. Så typiskt, såhär innan jul och när jag har planerat julshopping som inte blir av, blir så trött... Men jag känner mig iallafall lite gladare, jag har nyss varit på fiket uppe på hörnet och myst med min väldigt fina vän Alma. Vi bytte julklappar och jag fick en försenad födelsedagspresent. Jag hjälpte henne också att välja glasögon. Hon hade med sig 6 på prov, och det fick bli de ni ser på bild. Min julklapp till henne ser ni också på bild - en så kallad "läderpung". Hon ska snart iväg och resa i Asien, så det kan vara bra att ha telefonen i säkert förvar tänkte jag. Själv ska jag också ta och införskaffa mig en sådan, har hittat en jättesmart & snygg på en hemsida, som jag funderar på att klicka hem! Enough said, nu ska jag kurera mig. Take care darlings!


Kommentarer

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0