in the fitting room

RUNDA PÅ SÖDER. Är nyss hemkommen från skola och en liten torsdagsshopping. Har fått något mystiskt utslag på mitt högra ögonlock, så jag har haft solglasögon mest hela dagen, även då solen inte var framme - kände mig urfånig. Ni vet, den där känslan av att alla stirrar på er fastän dom inte gör det egentligen, så kände jag när jag gick utan glasögon haha. Well well. Hittade lite fint på budgetkedjorna idag, fast inget som direk tog mig med storm! Dessa plagg provade jag inne på Gina Tricot & H&M - om jag köpte något får ni se sen. Vad tror ni?




Kommentarer
Postat av: Ella

Polotröjan kanske? Den var ursnygg på dej! Älskar din blogg btw :)

2011-09-15 @ 15:35:16
Postat av: sofia

håller med ovanstående:)

2011-09-15 @ 19:08:51
URL: http://sofiaobergs.webblogg.se/

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0