americanapparel

skulle bara tillägga, thowe har syndat igen!
igår var jag med min vän på julshoppingrunda. allt började med vilsegående på snobbarnas hemland - östermalm såklart! vet inte, vi kom vilse bara.. men sen åkte vi till hemmaplan och shoppa lite där o så :)
sen avslutade vi med monki och jag ville in på american apparel, var ute efter en efterlängtad kjol.
and guess what, i found it! men sen blev jag inte lika lycklig när jag kollade på priset, men sen whattafuck, ja ville ju ha den! :D
så den blev det :)  BILD kanske kommer senare.

/later <3


Kommentarer
Postat av: Cecilia

MOHAAAHAHHAHAHAA
thowe-lhowe, jag älskar dig.

2007-12-07 @ 10:42:27

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0