Hello

Har precis kommit hem från gymnastikträningen/uppvisningen.. Asså det är fuckingfreezing out there :O Jag med mina kycklingben, jag håller på att dö ut nu :( osså skulle jag behöva mörkerterapi! Seriöst, jag blir deppig när hösten/vintern kommer ..  Går typ i ide. Jag vill ju vara glad :)

Hursomhelst så gick träningen/uppvisningen brabra. Jag sa ju att jag var på topp idag, eller gjorde jag?
Våran s.k "avstämning" blev tillslut att vi ska till JSM :D Känns väl bra.
Om 1 månad :O:O:O Mama maija!

Kvällens middag: Potatisbullar. Jamiiiiii :D

People out there, i see you when i see ya!
 PUSSPUSSPUSS <3


Bild på världens bästa trupp:


image38

Kommentarer

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0