Godmorgon Världen

Shit, jag vaknade sent idag. men det gör ju inte så mycket, det är HÖSTLOV :D
Imorgon är det uppvisning på gymnastiken ;) får se hur det går.

Hm, vad ska jag göra idag då? Igår var jag alldeles för trött för att varken gå på bio med några från klassen eller sova hos min bästaste vän :( får se vad hösäcken orkar idag..
Jag har mina funderingar.. Jag kanske ska börja sy lite på mina projekt jag har, men kanske inte.. Det är så fint väder idag jöö :) Annars måste jag plugga :( aaaahh, bajamaja!

Självklart vill jag shoppa också som vanligt, jag vill kolla in AA affären och jag vill gå till carlings, och till de nya i skatteskrapan :D

Jag får se helt enkelt.

VAD SKA DU GÖRA IDAG?


PUSSHEJ <3

Kommentarer

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0