äcklig onsdag

Klagar ständigt på vädret, i know! Men, det här är ju bara inte kul. Försöker hela tiden klä mig lite "somrigt ", Erik höll faktiskt med om att jag var en vandrande färgklick (a). Men jag vill inte vara svart och grå, som alla andra...
Folk har för lite färg på sig, vill jag säga!
Idag för övrigt har väl varit okej. I morse efter tandläkaren bjöd far min på fika, typ Espresso House på Kungsgatan. Supergod latte vill jag meddela.
Åkte in till stan efter skolan, behövde en mascara. Men min sort var slut :( och jag orkade inte springa runt för att få tag i den, så det fick bli en billig, väldig billig variant instead. Får räcka för stunden. Fick även tag i den fina Ziggy toppen, som jag har cravat efter... En av designern i AIDS-KOLLEKTIONEN. Glad! fotar den sen.
Det blev ingen semla för min del igår, men jag fick den idag istället :)

Nu ska jag skriva engelska, ciao!


image538

Kommentarer

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0