måndag + väska!

Idag har varit en ovanligt bra måndag. Har varit på topp, och haft en trevlo dag i skolan. Vi gick ner till tjorren idag, var ju tvungen att köpa den nyutkomna mode tidningen - sofismode.
Har tänk lite på hur mycket det kommer att kosta om jag köper den varje måndag för 10pix nere hos min hoeboe, det blir ju typ 100 spänn på 10 veckor. Är det värt det? Svar: Ja. Den är bra!
Den är vääldigt bra faktiskt, för den gjorde så att jag fann en älsklingsväska! Lite chanel- stuk över den. Men den är lovely. Svart med kedjeband, ska fota den!
Hittade också ett par übersnygga shorts, med hög midja. 398 spänn fick jag punga ut. Nu. Duscha.

Ciao!

Kommentarer

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0