på TV igår

Igår blev det både Melodifestivalen och Titanic för 100 gången. Men den ÄR ju så bra.
blev lite besviken på Melodifestivalen faktiskt, tyckte lite annorlunda. Hon den där smörsångaren var riiiktigt boring! jag tyckte klart att Velvet var bäst igår, och självklart Christer Sjögren, eller ... inte. Haha, men jag fick mig ett gott skratt iaf.
Kanske lite kul för Diamanten, hon är trots allt bara 15.

Titanic, jag har nog aldrig lipat så mycket som jag gjorde igår. Krokodiltårar, or what?
Fast man är ju liite weako om man inte lipar till den här filmen!

Känner mig lite förkyld idag :( jag vill inteeee! Så jag undrar vad det ska bli av min dag. Känner mig alltid segast på Söndagar, för då vet man att det är skola imorn. Lite Söndagsångest, ja.

Ciao!
btw, glöm inte bort att jag fortfarande har kläder till salu!

image572image573

Kommentarer

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0