sömnad

Satte mig framför sykompisen idag. Blev bara lite kreativa make-over's. Alltså bara lite finslip.
Make-over plaggen fick bli: Gamla svarta fula shorts, ful gratis-klänning från hm, och min helbody från monki.

innan:

efter:

fula shorts blev till ett par strandshorts, typ.

innan:

efter:

en ful opropertionell klänning blev i två delar. snygg midjekjol och ett pösigt linne!


innan:

efter:

från att inte få över polon över mitt stora ego blev det till en finfin body!
det ända jag behövde var en mamma som kan sprätta, hallelujah


förbättringar? ja.


foto: my baby


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hur kan du vara så bra (?) :O ;P

2008-02-23 @ 18:35:50
URL: http://fisus.blogg.se
Postat av: tilda

fan thowe, du är ju skit duktig! bodyn blev ju ascool :D

2008-02-23 @ 20:10:38
URL: http://baratildis.blogg.se

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0