TILL SALU, TILL SALU!

Så, nu tänkte jag testa det här med att sälja. Har fotat upp ett x antal plagg, så om ni är intresserade: kommentera    :)
om det skulle vara så kul, att någon skulle vara intresserad, så tar vi det där med betalning försig.

Del 1.


Stickad klänning från GinaTricot. Storlek XS. Inköpspris: 349kr.
Skick: Använd ganska väl. Ej trasig.
Mitt pris: 150kr


Söt klänning från H&M. Storlek XS. Inköpspris: 249kr.
Skick: Tyvärr aldrig använd.
Mitt pris: 140kr


Blus från VeroModa. Storlek S. Inköpspris: 129kr.
Skick: I princip aldrig använd
Mitt pris: 60kr


Lång tischa med tryck (all that glitter is not gold) från H&M. Storlek 34. Inköpspris: 129kr.
Skick: Aldrig använt
Mitt pris: 50kr


Top från H&M. Storlek 34. Inköpspris: 98kr.
Skick: Använd någon enstaka gång
Mitt pris: 30kr


Skön omlott- top från BikBok. Storlek XS. Inköpspris: 199kr (?)
Skick: Väldigt fint skick, använt ett par gånger
Mitt pris: 40kr


Klänning med fint fall från GinaTricot. Storlek XS. Inköpspris: 199kr
Skick: Som ny
Mitt pris: 50kr


Fin ballongklänning från H&M. Storlek 34. Inköpspris: 198kr
Skick: Tyvärr aldrig använd
Mitt pris: 70kr


Fina, randiga cityshorts från H&M. Storlek 34. Inköpspris 249kr
Skick: Tror aldrig att jag har använt dom
Mitt pris: 100kr


Söt blus med knappar från Josefssons. Storlek 34/36. Inköpspris: 149kr
Skick: Använd 1 gång
Pris: 50kr


Jättesöt och skön klänning från Indiska. Storlek S (?). Inköpspris: 199kr
Skick: Kanske använt 2 gånger
Mitt pris: 60kr


Cool top från JC(eve). Storlek XS. Inköpspris: 99kr
Skick: Använt kanske 1 gång
Mitt pris: 20kr


Jeanskjol från Ellos. Storlek 34 (?). Inköpspris: 199kr
Skick: Aldrig använd
Mitt pris: 98kr





Så. Här är första delen. Om den går bra blir det en del 2.
Köp gärna 1 eller fler plagg  :)








Kommentarer
Postat av: lisa

shit gumman ska du bli av med alla dina underbara kläder eller oj inte alla du har ju 2000 gånge så mycket till haha
vill kanske ha tröjan från h&m med kedjor hehe älskar dig bajs unge

2008-02-10 @ 01:18:48
URL: http://liizzas.blogg.se
Postat av: lisa

kollade igenom en gång till varför har du aldrig använt allt den gråa kläningen från h&m är ju också jätte söt. även den med all that glitter is not gold
vill fan ha kan snacka om de på träningen loveya

2008-02-10 @ 01:22:34
URL: http://liizzas.blogg.se
Postat av: Lisa

jaa verkligen, vet inte hur mkt kläder du har egentligen :D jag är ifa intresserad av den där vita med glittrigt på från Gina Tricot 50 kr. Jag är lite pank så kan inte köpa så mkt :p men den vart jag lite kär i :)

2008-02-11 @ 21:31:57
URL: http://fisus.blogg.se

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0