jag är ett svullosego

Gäsp! Jag har inte gjort ett skit idag heller, har liksom ingen ork.. Men det är så skönt att bara glida omkring i lägenheten och bara va. Imorgon är det redan fredag (!), tiden går snabbt jag säger bara det, ja!
Jag är som besatt av tiden har jag märkt, blir så ledsen när tiden går snabbt, det är det ända som snurrar runt i min hjärna nuförtiden. Inte bra..
Har desseutom slagit till på en nybeställning, men den här gången på ellos.
Fick katalogen idag, bläddrade lite i den och sen fick det bli en beställning. Inte mycket, men iallafall. Jag sambeställde med mami.
Jag klickade hem: 2 body's (har letat lääänge), och en snygg topp. + ett jättefint påslakan.
ellos.se

Nu ska jag dricka cider, ha det!

/ t.

Kommentarer

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0