JIPPIEEEE

Nu är de snart mina! FashionAgainstAids releasade idag kl.10,00 bestämt. Nya H&M kollektionen, ofc!
Timbaland & Rufus plaggen har jag suktat efter. Så jag gjorde om min beställning från igår, och utnyttjade en värdecheck, vips så ligger de på min kommande beställning. Hade lagt typ alla i min shoppinglista, de plagg jag tyckte om vill säga. Sen var jag inte lika glad när jag såg hur många det var och att priset inte passade min budget :( ledsen i ögat... Men jag skrapade ner till 2 plagg :) Men precis när jag skulle beställa Ziggy Marley's finfina linne tog den slut...... hallå... det var någon snork som hann köpa den innan jag :(:(:(
Alright, live with it.

Här kommer bilder på min beställning:



bikini, spets-bh, linne, tischa.
är nöjd.

Ska någon annan beställa från den kollektionen?

Kommentarer

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0