outside my window, i can see something yellow



Åh, äntligen! The sun has arrived :) Så härligt. Himlen är blå och mitt på sitter solen. Underbart.
Igår satt jag uppe väldigt länge, snackade bland annat med en gammal vän, Dennis och med Simone, Mattias och Erik. Det blev en del knasiga konversationer... Jag som bara ville ha någon att skratta med sådär på nattekvisten.
Nåja, nu ska jag göra iordning mig. Ska snart åka till Globen, blir läkarbesök, lunch och shopping - i guess!

Ha en underbar dag, vad ni än gör :)
Puss och kram till er,

Dagens outfit kommer säkert sen!

Kommentarer
Postat av: mmartinis

blir ingen tävling snyggis, det är för några som är med och tävlar :(

2008-07-04 @ 11:33:55
URL: http://mmartinis.blogg.se/

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0