gamla stan

image1254image1255
image1256image1257
dagens kläder blev jeansshorts och ribbat linne från h&m, samt mina nya gladiatorsandaler.

Tjena på er, kom nyss hem från en härlig dag i gamla stan med min gamle fader. Haft väldigt nice. Vi har legat och brassat där jag låg med vännerna igår, på bron vid vattnet. Hade med mig mina iPodhögtalare också, så allt var bara perfekt. Skulle egentligen möta upp några och bada, men kände att jag inte hann med det, nu när jag ska åka snart igen. Då är det två studentmottagningar vi ska på, jag och familjen. Vi gick in i skinnjacke-affären i gamla stan också, eftersom jag såg att de var nedsatta med 50%, så jag passade på att köpa mig en fin brun skinnjacka för halva priset. Jag är hur glad som helst, för den sitter perfekt. Ska visa er sen!
Nu ska jag fundera ut vad jag ska ha på mig senare ikväll. Lutar mot klänning.

Kommentarer

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0