fika med pappapäron

image759

Precis när jag kom hem från skolan, skolglad o allt drog pappa med mig ner till Fogia som ligger inte alls långt ifrån. Alltså en möbelaffär med fina och dyra möbler haha! där finns ett fik iaf, men till våran besvikelse hade fiket stängt för dagen! så det fick bli automat kaffe istället, haha! Jaja, det var mysigt iaf.
Nu ska jag ta tag i mina mattetal, som ska vara klara på tisdag. Vi hade alltså ingen mattelektion idag, så jag började 11, så skönt!
Men dumma Matty väcker mig på mobilen 09,45, aaah! Suck. HAHA!

PUSS

Kommentarer
Postat av: tilda

myysigt med fika :)

2008-03-06 @ 22:42:18
URL: http://baratildis.blogg.se

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0