shopping

image748




Detta köpte jag idag dåra

- ett par riktigt snygga jeansshorts (tkr jag själv haha), blev dålig bild men är snygga! perfekta till värmen enligt mig, och ett av de hetaste plaggen i sommar.

- ett vitt lite längre o större linne, ska ha till bildlektionen nästa vecka. då ska jag måla på den :)

- blommig sjal, love it! precis thowe

- jeansshortsen igen

- min goodiebag från glitter haha. sån som är proppad med allt möjligt, kostar nästan 0.

- två snygga "klämarmband" som sitter någolunda bättre på mina smala leder, haha

- en till mjukmjukis tröja, var tvungen. den är så skön, inte sådär hård liksom. stl.42 haha!


VAD TYCKER NI?
:)


Kommentarer

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0