jag skrev en...

... shoppinglista tidigare idag. såhär ser den ut;
  • En speciell väst från Monki, ursnygg!
  • Fina kjolar, gärna den här. (från attraktivt.se)
  • Sommarklänning, gärna gräddvit
  • Mörkblå/Askgrå eller beiga chinos! Ett måste.
  • Trendig kavaj, slapp och lite oversizad, är i väldigt behov av en kavaj!
  • Slappar tischor och linnen i pastell färger
  • En del från second hand har jag räknat med! som dessa;
    - Beyond Retro
    - Myrorna
    - Röda Korset


Anledningar att älska monki. här ser ni tex. västen jag nämnde
 och massa andra fina kavajliknelser och blazers.

image1148
Gjorde ett till smaskigt kollage, också det från Monkis kollektion. Ursnygga ting! Jag tror nästan att jag kommer ägna en hel 1000-lapp till att shoppa loss på en av butikerna! Kanske den som öppnar på Sergelgatan inom kort, vem vet?

image1149
älskar de slappa linnena, ser perfekta ut! Ska klämma på dom...

Kommentarer
Postat av: tilda

dedär linnerna vill jag gärna ha! :D

2008-05-13 @ 17:27:37
URL: http://baratildis.blogg.se

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0