oh, sunny day

Jaha, okej. Nu liksom, kommer solen. Lite sent tycker jag. Var för lite sol idag annars. Men nu passar jag på att sitta på min varma balkong och blogga lite, innan jag börjar med mattetalen! Nationella imorn, ni vet. Alla ettor. Efter skolan åkte jag in med Pulli, Erik, Mattias och Alex till stan, lite shopping bland annat. Skulle lämna ifrån mig min underbara, fina klänning också :/ den var ju trasig. Ni vet den jag kapade från Beyond Retro förra veckan. Tråkigt!
Men jag fick med mig en gos-gos tröja hem iaf. Haha, damn Pulli som lurar in mig i sådant ;)<3

Juste, har jag ens nämnt att jag klippte mitt barr igår hos frissan? Åh, jag saknar liksom redan mitt långa hår, för det började verkligen bli otroligt långt. Men så bara kapades och försvann det igår. Sorgligt o se hårtussarna på golvet ju. Haha, sån är jag. Såå rädd för förändringar... Typsikt. Men är ganska nöjd iallafall. Som alla säger - det växer ut.

åh, nu steker det som fan, hoppas på lite färg!
Ciao.

Kommentarer

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0