NEW.

VÄLBEHÖVD PAUS. Hej smågryn. Här sitter jag med en elak förkylning. 1 jobbvecka har gått, älskar jobbet! Så många underbara personer som jag har lärt känna och vi känns som en stor familj. Idag har jag suttit och glott på bröllopet framför tv:n. Ätit jordgubbar med glass och druckit champange har vi också gjort. Det ä' sommar det! Om någon timme ska jag nog bege mig in till stan och vina med gott sällskap. Behöver verkligen snacka av mig efter den här sega dagen!
Bilderna nedan är förresten nya ting!

Bild 1; Enaxlad chiffongklänning med ros, från bik bok
Bild 2; Fyndad tröja från monki
Bild 3; Haffade den sista kavajen i min storlek, från h&m
Bild 4; Fyndad tröja från monki
Bild 5; Ringar från h&m & vunnen auktion på internet, armbandet är en studentpresent. Love it!







Kommentarer
Postat av: Lorin

Tjena, va snygga ringar!

speciellt dom med nitar :D jag undrar bara är ringarna med nitarna från H&M ?

jätte fin blogg

2010-06-21 @ 22:33:11
URL: http://loorin.blogg.se/
Postat av: SANDRA

gud så fina smycken!!

2010-07-20 @ 00:32:33
URL: http://sajohansson.blogg.se/

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0