4 TING.

FREDAG. Då var det Fredag igen. Träffade min vän Alma efter skolan, och hade allmänt jävla roligt! Nu sitter jag här med trötta ögon och undrar om man orkar dra iväg eller inte. Förmodligen inte. Skulle kunna somna nu, men vi får se.
Nu ska jag tugga mat, och sen ta ett chillpiller och se vad som händer. Spotifytips: Salem Al Fakir - Brooklyn sun. PUSS.


RINGEN MED STORT R. Den är att dö lite för. Hur jävla grym kan en ring bli? Tydligen blir dom bara grymmare & grymmare.
Fy vad jag älskar den.


RANDIGT GÅR ALDRIG UR. De här sötsakerna ska finnas på h&m, är minst sagt sugen. Speciellt på koftan, hur söt?


ROMANTISK SPETS. Många har den redan, men då måste det betyda att den är fin! Och det är den. Köpa eller inte köpa...


LEO. Fina strumpor som faktiskt fungerar att ha i öppna skor! Jag gillar'e.

bilder;vanillascented, westmanshanna, resten kommer inte ihåg


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: Tack :)!

2010-03-12 @ 23:50:31
URL: http://victoriatornegren.blogg.se/
Postat av: Alma

Koftan var supersöt!

2010-03-13 @ 11:07:48
Postat av: mmia

vart finns ringen o köpa?!?! ÄR HELT KÄR NU : O åh :D måste ha!

2010-03-13 @ 21:29:28
URL: http://awsomness.devote.se

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0