WANT THIS.

5 TING. Be mine!


1. TATTOO. Har länge velat tatuera mig på underarmen, tycker det är lite charmigt! Sedan ska jag ju inte ha motivet på bilden, men har några tankar om vad jag vill tatuera. Där ingår bland annat en indianfjäder, elefanthuvud, fyrklöver och en fin text.
Blir så taggad på en tatuering snarast!


2. STENTVÄTTAT. Efter att ha sett dessa shorts som jag tror är från American Apparel
inser jag att det är precis vad jag vill ha just nu! Måste ta mig en titt...


3. PRICKIG JUMPSUIT. Denna ska tydligen finnas på H&M, bara det att jag inte har hittat den än, men hur underbar är den inte? Hade hellre velat att den var marinblå eller svart med vita prickar, men prickigt överlag är svårt att motstå!


4. MONSTERRINGEN. Älskar allt med den här bilden, men fokus hamnar ändå på
den grymma silverringen som jag mer än gärna lägger beslag på! Så jäkla ball. More is more!


5. DEN VITA KAVAJEN. Är riktigt hooked på att införskaffa mig en vit halvlång kavaj! Denna från GinaTricot har jag klämt mycket på, men inte riktigt haft råd med den just nu. Så fort jag får pengar ska den bli min!
Så himla fräscht att ha nu när vi närmar oss ljusare tider!


Kommentarer
Postat av: Anonym

shortsen va skit snygga!

2010-05-14 @ 15:43:30
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0