god jul

JULAFTON. Här är några julbilder som får sammanfatta min Julafton. Jag har haft en underbar julafton, redan från första sekund! Har fått så fina julklappar, ätit så god mat och umgåtts med dom jag älskar. Min bror hade med sig sin nya hund, så himla söt! Nu är jag helt slut... Har tänt ljus i hela lägenheten, redigerat bilder och sitter nu framför Tomten är far till alla barnen med en kopp te. Perfekt avslut på den här dagen! Imorgon är det dags för Julafton 2, tillsammans med min älskling med familj. Hoppas att ni också har haft en lika bra Julafton som jag har haft! Kärlek till er.



Kommentarer

Tjo, sötnos! Skriv av dig:

Vem är snyggingen?:
Kommer du tillbaka? Klicka här.

Mailadress? No need.:

Har du blogg? Skriv den här, så jag kan spana in dig:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0